Gå til innhold

Verktøy for bærekule på P38


Agrostar

Anbefalte innlegg

Er det settet som biltema sel for å demontere og montere bærekuler godt nok? Om det ikkje er det så skulle eg ha fått leigd meg eit sett pluss sentreringsverktøy for navet. Eg betalar soklart for frakt og det du måtte ha i utleige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sentrerings verktøyet kan du selvfølgelig låne, det ligger hos BRAGE, kontakt ham for å få det tilsendt og så returnerer du det til meg når du er ferdig med jobben :)

 

usikker på hvilket sett du refererer til på biltema, men du trenger solide saker. Jeg kjøpte dette settet: https://www.ebay.co.uk/itm/Master-Ball-Joint-Service-Kit-Separator-Removal-Remover-Tool-AN020/400944530278?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D2%26asc%3D49129%26meid%3D887cc9305ed54d83a460c1bdbfa5fb9d%26pid%3D100005%26rk%3D1%26rkt%3D12%26sd%3D262585372642%26itm%3D400944530278&_trksid=p2047675.c100005.m1851

 

det finnes og et litt rimeligere sett: https://www.ebay.co.uk/itm/10pc-Ball-Joint-Press-Service-Kit-Remover-Separator-4x4s-Adaptor-4-in-1Tool-Set/262585372642?hash=item3d234ecfe2:g:mNIAAOSwA3dYTUMR

Men om det duger kan jeg ikke svare på ^_^

 

Brage kjøpte orginalverktøyet, men det er ikke billig :rolleyes:

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zelda.

Jeg sender sentreringsverktøyet dit du ønsker, det er pakket og klart og veier ikke all verden.

Er usikker på om jeg vil sende kofferten med spesialverktøyet i posten, da det kittet er tungt og stort + at det var meget dyrt.

( Joda jeg låner det bort til forumvenner, men tenkte mest sånn hent og lever i omegn )

Kommer sikkert omtrent like billig ut med å kjøpe ebay settet Rune linker til kontra frakt tur -retur i Norge.

 

Tips: les tråden jeg la ut etter skiftet av bærekulene mine slik at du får kjøpt inn alle show stoppers før du går i gang, ikke sikkert du må ha alt, men kjipt å måtte avbryte fordi eks en ABS sensor / sensor bush er totalt ødelagt.  

 

Send adressen i PM til meg og Rune, så han og vet hvor det.

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg bestilt det verktøyet du linka til grunneieren, var 3 prisar på det alt etter om ein ville ha ifra England, USA eller Australia :P

 

Bestilte kun det eg trengte ifra Rimmerbros, angrar litt på det, men får heller demontere alt og sjå om noko gjekk gale før eg ber om å få sentreringsverktøyet tilsendt. Flott at de vil hjelpe uansett! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Agrostar skrev:

Bestilte kun det eg trengte ifra Rimmerbros, angrar litt på det, men får heller demontere alt og sjå om noko gjekk gale før eg ber om å få sentreringsverktøyet tilsendt. Flott at de vil hjelpe uansett! :D

 

Null stress, jeg har liggende nye de fleste av de delene jeg nevnte, skulle du mangle noe så sender jeg det med sentreringsverktøyet om du ønsker.

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...