Gå til innhold

Td5 sliter på tomgang med ac på


leiohel

Anbefalte innlegg

Merkbart turtall dropp når ac kobler inn. Responderer med å legge seg på høyere turtall noen ganger. I krabbefart, med fullt rattutslag og trolig ac som koblet inn, stoppet motoren. Var bare å starte igjen, men det skal da ikke være slik. Null problem om jeg skrur av ac. Da er alt greit.

 

Ka trur dåkke at e gæli?

 

mvh

leif ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå kjenner ikke jeg til td5 noe særlig, men jeg tenker at den burde være sterk nok til å dra rundt en treg av pumpe selv på tomgang og fullt rattutslag.

 

Selv om pumpen kilte seg, skulle jeg tro den greide å dra reima om reimhjulet satt fast. 

 

Men hva vet vel jeg, bare synsing herfra:)

Dog noe rart at det kun er når ac er på da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper ut i fra erfaring at det er fylt på for mye gass i AC, hvis du nylig har hatt service bør dette sjekkes. Hvis ikke, kan du flytte opp til oss. Her trenger du ikke AC, men velfungerende Webasto og Defa hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...