Gå til innhold

Skal kjøpe Expedition-fanger/kufanger... vil den passe?


Dicofever76

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, lafterolf skrev:

Jeg tror den opprinnelig kommer fra en rrc eller D1.

Den kan passe på ramma, men jeg tror ikke støtfangeren vil få plass. Du ser det er skåret ut for fasong til støtfanger.

 

Jeg har modda fangeren min og kan godt "mekke" litt på den for å få plass... Det er om den passer på ramma som er viktigst. :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Ofte er det en sammenheng med lov og lurt.

 

Hva skjer den dagen du er uheldig og treffer en forgjenger?  En kufanger er fryktelig hard og kan gjøre stor skade. 

Jeg vet ikke hvordan forsikringsselskapet løser dette, men jeg tviler på at de utbetaler erstatning til fotgjenger uten at bileier får være med på et spleiselag.

 

Er den godkjent og innført i vognkortet vil den børen bare falle på forsikringen. Litt lettere å være bileier da vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, lafterolf skrev:

Ofte er det en sammenheng med lov og lurt.

 

Hva skjer den dagen du er uheldig og treffer en forgjenger?  En kufanger er fryktelig hard og kan gjøre stor skade. 

Jeg vet ikke hvordan forsikringsselskapet løser dette, men jeg tviler på at de utbetaler erstatning til fotgjenger uten at bileier får være med på et spleiselag.

 

Er den godkjent og innført i vognkortet vil den børen bare falle på forsikringen. Litt lettere å være bileier da vil jeg tro.

 

Ja, det har du jo rett i. Vanskelig å argumentere for noe annet. Kanskje jeg bør se om jeg kan få Tilsynet til å ta en titt på det. :) Blir sikkert ikke lett å få gjennom uten en maaassse styr og forsøk på å finne noe dokumentasjon... Men vi får se om jeg tar meg bryet.

Endret av Dicofever76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...