Gå til innhold

Dørkplate i aluminium


vanilla_ninja

Anbefalte innlegg

Jeg har tatt vekk dørtrekket i bakdøra på D2-en min og vil ha dekkplate og hengslet arbeidsbord bestående av aluminiumsplate. Tykkelsen bør vel være 5-6mm og størrelsen for øvrig dekke den nedre delen av døra. 

Noen som har for mye Al liggende?

Jeg kan møte folk på forumtreffet eller stikke innom på biltur litt senere i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, lafterolf skrev:

Selv ville jeg ha halvert tykkelsen, men ditt valg.

 

Enig med Laftis her, 5-6mm aluplate i den størrelsen er kjempetung og overdreven panzer tykkelse. 2-2,5mm er mer en solid nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som skal stå på døra kan kanskje være tynnere, men den som foldes ned bør vel være såpass for å kunne brukes til både matlaging og annet arbeid?

Den på døra kan forsåvidt være 1mm stål fra Biltema også, for den skal bare henge der og tåle varme fra primusen, men jeg ser for meg at jeg trenger noe mere til arbeidsbordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...