Gå til innhold

2003 Discovery 2a TD5


Disco2003

Anbefalte innlegg

2003 Discovery TD selges til entusiast.

Dette har vært min trofaste hverdagsbil inntil 1,5 år siden, da det begynte piple ut litt fra det ene ace-røret.

(men faktisk var det færre feil i løpet av 100K med denne bilen enn min sprillans nye vw varebil som knappt har gått 15k)

 

Uansett, bilen ble tatt ut av tjeneste(skilter levert inn) med planer om oppshining interiør og eksteriør, men det har dessverre ballet på seg med både ønskede og uønskede prosjekter.

Blir helt feil å la denne bilen stå stille, tror den vil gå i mange år til med litt tlc.  Jeg må også frigjøre plass, bilen har stått under tak siden den ble tatt ut av tjeneste.

 

ACE røret må fikses(har passet på at den ikke går tom), kan evt sjekke om jeg kan få utbedret dette lokalt. Tror ikke det er noe annet som hindrer at den kan kjøres.

Eksteriørmessig er det bruksbulker/skadet plast og noen bobler rett over frontvinduet. Interiørmessig er det slitasje på ratt og litt på seter, men mye kan nok dekkes med en fargepenn.

Bilen har gått 178404 km. Clutch, luftbelger etc er byttet underveis, har vel også en reserve luftbelg.  Bilen står nå på alufelger med gamle M/S dekk, har også noen dårlige piggdekk på stålfelg.

Bilen starter utrolig lett alltid, men batteriet er dårlig.   Airconditionen trenger en refill /service.

 

Selges til entusiast for hbo 35.000 kr    (og ja, jeg kommer til å savne denne bilen..)

Send PM for mere info.

 

 

IMG_5323.JPG

IMG_5322.JPG

IMG_5320.JPG

IMG_5315.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 20.6.2018 den 7.16, Mr. Meli skrev:

Manuell? Og hvordan står det til med rust? 

 

Mvh Harald 

Det er en manuell ja:)

 

Har stålbørstet litt på bakre del av rammen, virker kun være overflaterust.  Men den må jo få en runde med ny tectyl etc bakerst.  Er litt tynt med maling under dørpakninger etc. Og boblene over frontruta som tidligere nevnt.  Ace lekkasjen har blitt fikset med en rørskjøt, så den har sluttet grise til oppkjørselen:)

IMG_5360

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...