Gå til innhold

Skuffet over D3 eier.


Anbefalte innlegg

Det var en vakker onsdags eftermiddag på E18 og det var lett kø, Åja.. veiarbeid.. Venstre fil stengt, og farta er satt ned til 80km/t. Kraftig nedbremsing forut, noen er så svimete at de oppdager litt "seint" at de ligger i 120km/t og oppover og at et gedigent skilt med pil som blinker og forteller at her er det enden på denne fila. Greit nok.. jeg holder god avstand. Ser litt lengre fremme at der er det 50km/t. Titter litt i speilen bakover for å få oversikt over hva som skjer der.. Joda.. en del biler bak meg i høyre feldt.. ingen i venstre. Bra da har folk skjønt det.. I øyekroken spotter jeg en D3.. Denne ser jeg løfter seg i fronten og vrenger over i Venstre fil for å fliiiiiise forbi alle. I det denne D3''n kommer opp bak meg i venstre fil Retter jeg blikket fremmover igjen. Til min store forskrekkelse har jeg tatt igjen bilene forran meg og godt inn i 50 km/t sonen, og jeg lå da i 80 ish. Hardt inn med bremsen for å ikke lukte på tilhenger festet til bilen forran. Jeg får enda mere panikk og blir ekstremt aggressiv da jeg ser den svarte D3'n legger seg inn mellom meg og bilen forran, som jeg har veldig liten avstand til fra før. avstanden var under 1000 i telling. Jeg lå greit på Hornet, men ingen reaksjon. 

Så til deg som kjører en Hvit skilta BR63xxx med blanke roof rails. har jeg bare dette å si :

 

                                                                                                                           J.Æ.V.L.A I.D.I.O.T

 

Rant END.

(Ps, har det på Dash Cam)

 

Mr.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ufffffff... Er dessverre noen sånne.

Hadde en like utenfor Mysen en gang som gjorde omtrent noe tilsvarende - og kanskje enda mer idiotisk. Så bilen i speilet før den fliser forbi og BRÅBREMSER fordi vedkommende skulle ta av E18 og måtte rekke avkjøringen til Mysen som jeg da lå omtrent ved siden av... Da ble det også brukt horn. Og ja - hadde det også på dashcam. Hadde jeg gått i baken på fyren så skulle jeg pinadø ikke ha tatt på meg skylden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En trenger ikke kjøre D3, Auda eller BMW for å oppføre seg som en idiot. Jeg var på vei gjennom Telemark med Range Rover på hengeren da der kom 2 anonyme vogntog mot meg side om side rundt en sving. Bånna bremsepedalen og det hylte og skreik i bremser både på hengeren og biler bak og da klarte vogntogene akkurat å passere med noen meters margin. Da sjåppa jeg meg dashcam ... 

Endret av SveinHa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...