Gå til innhold

Fjernkontroll Disco 2


ottahol

Anbefalte innlegg

Går visst an og endre oppsettet for fjernkontrollen slik at man låser opp alle dørene med ett trykk i stedet for to.

Noen som vet om man kan endre dette selv eller må man til forhandler?

 

Hilsen

Ottar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan endres med Nanocom. Om du ikke har det selv, kan du kanskje få hjelp av noen som har det i nærområdet.

Kan endres med andre diagnoselesere også.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, motom skrev:

Heter vel noe slikt som Superlock i Nanocomen. BSU som styrer det.

Superlock er vel når du trykker låseknappen to ganger. Da kan bilen ikke åpnes fra innsiden, hvis Feks noen knuser ruta for å låse opp bilen gjennom ruta.

min bil låser opp alt og låser alt med ett trykk.

 

leif ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, leiohel skrev:

Superlock er vel når du trykker låseknappen to ganger. Da kan bilen ikke åpnes fra innsiden, hvis Feks noen knuser ruta for å låse opp bilen gjennom ruta.

min bil låser opp alt og låser alt med ett trykk.

 

leif ove

 

Vet du hva det heter for å endre til å låse opp alt med ett trykk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ottahol skrev:

Vet du hva det heter for å endre til å låse opp alt med ett trykk

Dessverre nei. Har aldri hørt at en må trykke to ganger for å låse opp alt, så det var nytt for meg. 

Holder du inne låseknappen skrur du på parklys så du får følg meg hjem lys. Skrur seg av etter litt tid.

 

leif ove

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Single point entry
Single point entry (SPE) allows the driver to unlock the driver's door while leaving all other doors locked.

There are two configurations for single point entry:

l SPE not active.

l SPE active.

 

To use SPE, press the unlock button on the handset once.  Depressing the unlock button a second time in the space 
of one minute unlocks the remaining doors.  SPE is also possible by turning the key in the driver's door lock to the 
unlock position once.  Turning the key to the unlock position again within one minute unlocks the remaining doors.

In order for SPE to operate, the following conditions must be met:

 

l The ignition is off.

l All doors are locked.

 

Lett å endre med Nanocom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...