leiohel Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Skal bytte foring i watt linken bak på min D2 da det er slark i den midtre foringer. Dette er et nålelager. Har kun tilgang til helt enkel presse fra Biltema. Og har ikke god erfaring med å presse foringer. Har ikke tilgang på godt utvalg av hylser så jeg har brukt piper fra pipesett. Selv når jeg tidligere har prøvd på å presse inn foring, har den ytre hylsa på foringer bukket seg før den har kommet på plass. gode tips å komme med, eller er det bare å bite i det sure eplet å bruke 135 pund på komplett wattlink i steden for 35 pund på kun foring. mvh leif ove Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) De pleier å være helt greie å presse ut. Jeg trodde dette var væskefylte foringer? Edit: Jeg har brukt kopp fra koppnøkkelsettet. Endret 3. juni 2018 av lafterolf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Øvelse gjør mester og ltt jernbiter med hull i passe størrelse gir bedre anlegg enn piper med rund front. Litt pussing i hullet og smøring hjelper også ved montering. Endret 3. juni 2018 av gautes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oggioffshore Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Har selv en " billig" presse, og masse rør stumper/ hylser i div størrelser. Piper fra pipesett funker også innimellom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirmin Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Å så kan man hente piper hos naboen fra hannes sett, omkretsen er ikke nødvendigvis lik for samme størrelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Faktisk fordel med koreaprodusert sett med tykke vegger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RR-CLASSIC Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg laga meg tersj av to rørbiter i passende dimensjoner. Pluss gjengestang og noen kraftige skiver. Full kontroll når man skrur ut gammel foring, og den nye inn etterpå. Bruk litt olje på gjengene slik at de ikke "rives". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.