Gå til innhold

Defender 2011 Puma


Kjetil

Anbefalte innlegg

Når det er kaldt på vinteren holder den ikke driftstemp på tomgang med varmeapparat på varmt/ganske varmt . Selv om motoren på forhånd er heøt varm. Det er min erfaring.  Så webasto er gull verdt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde alle Puma-er hadde oppvarmet frontrute. Isen gir seg ganske fort når jeg slår på den i mine biler (både den på utsiden og den på innsiden...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, pesto_trader skrev:

Fungerte ikke på den bilen jeg kjøpte av deg:P

 

Rart, fungerte utmerket hos meg.

 

Edit: Ah, men husker du at jeg fikk fikset to steinsprut 2 dager før du fikk bilen? Tipper det skjedde noe der..

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Neverluren skrev:

Hva er kaldt?  Minus 10 og tomgang går utmerket uten bruk av webasto i tillegg. Men andre moderne biler sliter jo også med tomgang og driftstemperatur som går ned. 

Minus 10 og kaldere kanskje.  Ja dette er ikke noe spesielt for denne bilen, samme på andre diesel biler . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...