Gå til innhold

Ifor Williams


Tom Rossing

Anbefalte innlegg

Henger er vel en av de få "maskinene " man som selvstendig næringsdrivende kan eie, helt og totalt uten kostnader

Kjøp nytt, få tilbake mva, ei og bruk / misbruk i i 3 år og selg til nypris ex mva. Gir meg iaf veldig lite vedlikeholdskostnader, det tar nestemann seg av.


Praktisk !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, JokerS30 skrev:

Henger er vel en av de få "maskinene " man som selvstendig næringsdrivende kan eie, helt og totalt uten kostnader

Kjøp nytt, få tilbake mva, ei og bruk / misbruk i i 3 år og selg til nypris ex mva. Gir meg iaf veldig lite vedlikeholdskostnader, det tar nestemann seg av.


Praktisk !

 

Praktisk for deg, upraktisk for han som kjøper. Var vel blant annet dette som ble deffinert som lureri i en LANG diskusjon på forumet som, blant annet gjorde at kjøp og salg siden ble stengt en periode.

 

Min mening lureri å drive slik.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Adventure skrev:

Overhode ikke morsom. 


OK. Så du mener i fullt alvor at man er PLIKTIG å kun selge ting som er i "mint condition " ?

Det skulle tatt seg ut egentlig. Stakkars næringsdrivende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, JokerS30 skrev:


OK. Så du mener i fullt alvor at man er PLIKTIG å kun selge ting som er i "mint condition " ?

Det skulle tatt seg ut egentlig. Stakkars næringsdrivende...

Artig at dette skulle bli en diskusjon. Det jeg mener er at når du bruker, vedlikeholder du. misbruker du og ting er bare sarv så selge til fullpris minus mva så lurer man kjøper. Min mening. Sarv og ting som har defekter er reprasjons objekter eller kass om det er graderende deformsjoner, burde ikke selges til fullpris minus mva. 

Er forskjell på mint condition og misbrukte ødelagte ting.

 

Men for å ikke oppta mer plass på denne annonsen kan vi godt ta det på PM.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...