Gå til innhold

Selge seriebil


Morten Håvik

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål her angående salg av seriebil.

Jeg har en Ex-mil ute på Finn. Den er i generelt god teknisk stand, men to utriggere og et rusthull i ramma må fikses. Prisen er kanskje litt høy nå, men jeg er villig til å gå ned på den for å få solgt på grunn av plass problemer. 

Hva vil dere si er fornuftig pris? 

Prøver å legge ut så mye informasjon som mulig. Vil ikke lure noen. 

 

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=120510484

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil! Erfaring tilsier at rust skremmer folk, og derfor tror jeg dessverre du må selge "grisebillig" for å få den bort med behov for rustsveising. Har du mulighet for å ta rusta kan du få det du ber om, eller gjerne noe mer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonsen kan gjerne ha flere bilder. Bra bilder av motor, men ingen av interiøret og kun venstre side utvendig. Ser at det skal komme snart, men burde kanskje vært på plass når annonsen slippes så man ikke behøver å sjekke senere om det har kommet noe mer. Vanskelig å danne seg et seg et inntrykk av bilen. Teksten er knapp og gjør ikke at pengene brenner i lommen. Rust kombinert med EU kontroll rett rundt hjørnet er heller ikke så attraktivt. Såvidt jeg kan forstå er bilen langt bedre enn det annonsen gir inntrykk av. Ikke ta for gitt at alle som er interessert vet hva dette er. 30.000 er langt ned på skalaen for en fin veteran, så ingen burde la seg skremme av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...