Gå til innhold

ØNSKES: Tilhengerlemmer fra Lindesnes til Oslo


LANDreas

Anbefalte innlegg

 

Hei!

 

Trenger frakt av fire tilhengerlemmer fra Tredal tilhengerfabrikk ved E39 i Lindesnes kommune, til Oslo. I løpet av et par ukers tid holder fint. To stk. på 75 x 160 cm og to stk. på 75 x 200 cm.

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sannsynlig at jeg drar tilhenger til Asker på kvelden 4. juni hvis noen kan få de til Kristiansand/Vågsbygd. 

 

Skal i såfall dra en henger full av tompaller, men da er det vel plass til tilhengerkarmer langs kanten vil jeg tro. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått tak i noen enda, fra Lindesnes til Vågsbygd. Men lurer på om jeg bare bestiller dem og satser på at det løser seg. Finnes det et lite budfirma/vareekspress e.l. som kjører den strekka daglig, kanskje? Peiling, Kjartan?

 

Takk. A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha noe med det, er det ikke enklere å bestille de på forhandler i Oslo og hente der ?
NTS på ramstadsletta er jo forhandler av Tredal, vil anta de får varer uansett fra tid til annen ?

 

Jeg bruker alltid transport der det er mulig. Koster som regel mindre enn man tror.....ofte bare 200-300kr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bjørgs budbil er vel de som har best ord på seg for å fikse ting til overkommelig pris her nede. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok litt kjapt, for de har dem neppe produsert. Det tar noen få dager, men turte ikke bestille før jeg visste jeg hadde frakt. Går det bra likevel, tror du?

 

Er i dialog med dem på epost nå, for å få høre når de er klare.

 

A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo evt stikke innom byggevaren og kjøpe laminerte forskslingsplater og ribbe de selv hvis det ikke er en helt ny tilhenger. Tror du sparer en del og det skal vist være samme plate har jeg forstått :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...