Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem
Kapteinen

Låse bilen uten alarm? D3

Recommended Posts

Eg hadde meg en snar tur til sweden her forleden og tenkte eg skulle sove i bilen. Stoppa på en rasteplass, heiv meg inni bak og låste bilen med nøkkelen. Sovna ikke i lufta så eg bevegde meg litt og da gjikk alarmen. Det endte med at eg sov med åpen bil :) Er det noen måte å låse bilen på uten at alarmen blir aktivert? Er så mange skumle folk rundtom :)  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trykk på låseknappen to ganger etter hverandre. (Innen tre sekunder eller så). Da skal du få låst bilen uten å aktivere alarmen. :)

Eventuelt så kan du bruke låseknappen på dashboardet. Sistnevnte kan vel være litt vrient om du har varebil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
5 minutter siden, trondshj skrev:

Trykk på låseknappen to ganger etter hverandre. (Innen tre sekunder eller så). Da skal du få låst bilen uten å aktivere alarmen. :)

Eventuelt så kan du bruke låseknappen på dashboardet. Sistnevnte kan vel være litt vrient om du har varebil.

Må jo bare bruke en tomme stokk hvis det er varebil :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, eg opplevde det samme på vei heim etter å ha kjøpt vår D3. eg fant til slutt knappen i dashen og fikk sovet godt ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
11 timer siden, Kapteinen skrev:

Er så mange skumle folk rundtom :)  

Løsning:P

mars 2018 010.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det last sikrkngsnettet der kunne jeg tenkt meg.

Hvor får en kjøpt Det?

Har i fjor vært innom alt av bilrekvisitabutikker inklusive biltema og ingen har.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
10 timer siden, Fjellrev skrev:

Hvor får en kjøpt Det?

Har i fjor vært innom alt av bilrekvisitabutikker inklusive biltema og ingen har.

Er vi inne på noe her?

https://www.google.com/search?q=VPLCS0269&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjCpu6suYvbAhWp0qYKHccCC5YQ_AUICigB&biw=1280&bih=740

Delenummer: VPLCS0269

Se for eksempel: https://www.famousfour.co.uk/new_parts/ff_part?part=7494

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde da ingen tommestokk tilgjengelig :) tanken slo meg men siden veggen sto iveien så gjikk ikke den planen og eg var trøtt. får prøve med 2 trykk ellers blir d med diverse økser og kniver som blir løysinga :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 16.5.2018 den 15.13, Fjellrev skrev:

Hvor får en kjøpt Det?

Fulgte med min D3, og ble flyttet over til D4'en...   B)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For oss som kjører rundt med hunder i bilen er to trykk på låseknappen på nøkkelen en vane så ikke bevegelsessensoren starter alarmen i bilen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå