Gå til innhold

Låse bilen uten alarm? D3


Kapteinen

Anbefalte innlegg

Eg hadde meg en snar tur til sweden her forleden og tenkte eg skulle sove i bilen. Stoppa på en rasteplass, heiv meg inni bak og låste bilen med nøkkelen. Sovna ikke i lufta så eg bevegde meg litt og da gjikk alarmen. Det endte med at eg sov med åpen bil :) Er det noen måte å låse bilen på uten at alarmen blir aktivert? Er så mange skumle folk rundtom :)  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på låseknappen to ganger etter hverandre. (Innen tre sekunder eller så). Da skal du få låst bilen uten å aktivere alarmen. :)

 

Eventuelt så kan du bruke låseknappen på dashboardet. Sistnevnte kan vel være litt vrient om du har varebil.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, trondshj skrev:

Trykk på låseknappen to ganger etter hverandre. (Innen tre sekunder eller så). Da skal du få låst bilen uten å aktivere alarmen. :)

 

Eventuelt så kan du bruke låseknappen på dashboardet. Sistnevnte kan vel være litt vrient om du har varebil.

 

 

Må jo bare bruke en tomme stokk hvis det er varebil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Fjellrev skrev:

Det last sikrkngsnettet der kunne jeg tenkt meg.

Hvor får en kjøpt Det?

Har i fjor vært innom alt av bilrekvisitabutikker inklusive biltema og ingen har.

 

Er vi inne på noe her?

https://www.google.com/search?q=VPLCS0269&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjCpu6suYvbAhWp0qYKHccCC5YQ_AUICigB&biw=1280&bih=740

Delenummer: VPLCS0269

Se for eksempel: https://www.famousfour.co.uk/new_parts/ff_part?part=7494

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.5.2018 den 15.13, Fjellrev skrev:

Det last sikrkngsnettet der kunne jeg tenkt meg.

Hvor får en kjøpt Det?

Har i fjor vært innom alt av bilrekvisitabutikker inklusive biltema og ingen har.

 

Fulgte med min D3, og ble flyttet over til D4'en...   B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...