Gå til innhold

Setebytte serie 3 109 stv.


øivind

Anbefalte innlegg

Jeg har montert inn hi back seter foran og bak fra Paddock for noen år siden. Disse er i flott stand. Etter å ha eid bilen i snart 25 år nå , så ønsker jeg å bygge bilen mest mulig tilbake til original stand. Dersom det er noen som har de originale «elefant hide» setene til første og andre seterad i god stand så er jeg interessert i å bytte likt. Jeg holder til i nærheten av Kongsvinger ( Svullrya) vi kan utveksle bilder av setene senere.  Jeg kan også kontaktes på tlf 48191488

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei: jeg glemte å si at jeg evt også kan være interesserte å kjøpe setene, dersom det er noen som har seter, men ikke trenger mine hi-backs

Endret av øivind
Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Elephant hide» var vel aldri elefant hud, bokstavlig talt, men en svært kraftig kunstig greie.  Slik har jeg oppfattet det i alle disse årene. Mulig jeg er ute å «sykler« nå. 

Uansett så holder det for meg med noen hele svarte originale ser. 3 seter. To foran og tre bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...