Gå til innhold

Defender 50th Anniversary


Diaboli

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke sånn umiddelbart kontroll på alle detaljer for jubileumsmodellene, men det er utvilsomt mye her som stemmer over ens med 50th anniversary edition.

Endret av Myhre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50-års jubileumsutgaven ble kun levert i Atlantis blue og hadde eget skilt bakpå bilen hvor det stor "50" og så produksjonsnummeret. Skiltet på bilen til salgs ser ut som NAS-skilt.

 

Så det kan se ut som en NAS ja. Spørs om årsmodellen er riktig. NAS-Defender opphørte i 1997. Litt flisespikkeri:  blinkelyset på skjermen ikke slik NAS-bilene var...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan sikkert stemme. De utgavene som kom til Europa hadde Atlantis blue farge med lakkerte skjermbreddere, lakkerte felger, sorte seter, A-bar ++, men utgavene som gikk til Japan og Midtøsten var vel egentlig bare NAS spec.

 

 

4-(16).jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste meg opp på nettet og de bilene som gikk til Japan hadde andre farger som f.eks hvit med sorte skjermbredere. De hadde de øvrige detaljene som for de som gikk til Europa som aircon osv. Hvis man ser på skiltet som er avbildet så er denne bilen ikke levert i Europa men kanskje Japan eller Midt-østen

Endret av Sven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det datt ut en kommentar på min siste post.

Jeg har lest flere annonser hvor selgere skryter på seg en eller annen spesialversjon av Defendere for å heve prisene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig med enkelte «spesialmodeller» på Finn.no.  Så en i høst som hadde satt på TWISTED klistremerker på panseret. Jeg mener det bare er å rapportere hvis det blir for dumt. Irriterer meg når 109 legges under Defender også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...