Gå til innhold

RR Sport felger til Disco4?


Løwe

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er det noen som vet om originale Range Rover Sport felger vil passe på Discovery 4? 

Det er snakk om en Rang Rover Sport 2014mod. 

Min bil er Discovery 4 2016. 

Så vidt jeg kan lese meg til har begge bilene 5*112, men usikker på nav... 

 

Felgene det er snakk om: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=119744195

 

Dekk dimensjonen er 275/45/R21. 

 

Er det noen som kan opplyse en novise på området? 

Takk for råd og vink...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Felgene går om hverandre mht boltsirkel og senterhull.  En liten forskjell mht innpress - min D4 har 53mm, mens RRS har 47mm.  Dette er så vidt jeg skjønner "innenfor" det akseptable ift reglene, og da er det bare løp og kjøp!  Lekre felger forresten!  B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. 

Foreløpig er det kjempe fint å kjøre med. Har dog kjørt 50km på motorvei. Skal rapportere om det byr på utfordringer. 

 

Ønsket å finne dekk som har godt med gummi for å beholde looken på bilen. Personlig ville jeg ikke ha 22tommer med 30 gummi. Det passer bedre på 911’en. 

 

Ps. Disse dekkene er 275/45/r21. De kunne med fordel vært 285 brede for å beskytte felgene bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...