Gå til innhold

discovery 4 register reim bytte


helge77

Anbefalte innlegg

jeg skal bytte register reimen på min disco 4 2010 mod

kun kjørt 115 000 men alderen sier bytte

er det noe forskjell på det verkrøyet som er til disco 3 en 4

 

timing set til disco  4  ca 1000 kr

timing sett til disco 3  ca 250 LOCKING TIMING SET-TING TOOLS KIT FOR LAND ROVER DISCOVERY 4 ENGINES 3.0 SDV6LAND ROVER DISCOVERY 3 & RANGE ROVER SPORT 2.7 TDV6 CAMBELT TIMING TOOL KIT SET

 

det ser jo veldig likt ut

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette kitet står det 2.7 og 3.0, så da bør det vel være det samme: https://www.advancedfactors.co.uk/4273-laser--diesel-engine-settinglocking-kit---land-rover-27d-30d---belt-drive-1150714-p.asp

 

Jeg byttet nylig på min uten låseverktøyet til dieselpumpa. Anbefaler at du også kjøper dette verktøyet, var litt trasig å få på reima og sjekke timinga baki der. Tror det ville blitt mindre strev med det låseverktøyet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, pickup skrev:

Kan det være forskjellig lås til svinghjul ? 

Mitt sett har to typer lås, mener en er til bensin og en er til diesel 2,7 (kan være en annen dimensjon til 3,0)

Det er vel automat eller manuell. V8 bensinmotoren er en helt annen motor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...