Gå til innhold

Defender 130 hva er målene på lasteplanet?


Alvegg

Anbefalte innlegg

Begynner å bli trangt om plassen i min 110. Har fått veldig lyst på en Ford Raptor men siden ingen har ringt fra Hamar utgår det. Så da vurderer jeg å bytte til en 130 for så bygge hundekasse på den og et flak til å trekke ut fra planet under. Noen som har målene på planet, lengde, bredde og dybde? Må bare fore drømmene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror likevel det er enklere realisere en Raptor, enn en 130"


De få som var til salgs når jeg vurderte  og var å så på måtte minst kostet på 70 000 i slitedeler + alt av karosseriplater. Pluss at ramma måtte byttes selvsagt, og helst torpedoveggen da....

Samt alt av dekk og sånt småtteri. Som regel forlangte selger beskjedne 299 900,- for et sådan herlig objekt, så det av absolutt mulig gjøre røverkjøp....

 

Målene du lurte på, finnes HER

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for målene. Fortsatt langt igjen til en Raptor om en bygger opp en 130 på nytt. Sist jeg sjekket var det litt over 2 mill for en standar og nesten 3 for en Shelby utgave. Men kanskje de ringer fra Hamar i dag så da er valget lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, county skrev:

I fare for og spore helt av her Joker... Hvis det regnestykket der  stemmer noenlunde, er det ikke mye 130'' en får for 299 900,-:)

 

jeg var iaf å så på fler, i prisklasse 180-250-280 der ABSOLUTT ALT måtte gjøres, som skissert over.

 

De bilene jeg så på var så dårlige, at det ikke hadde vært aktuelt å dratt med hjem for 50 000 engang...

 

Det fantes noen fine, men det var biler som havnet på 550+ når baksetene var på plass. Det syns jeg var for drøyt for meg, for 10-12 år gamle Defendere ( importbiler )

 

Ikke fulgt med siste 1,5 år; etter jeg kjøpte Taliban-bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2001 TD5 som har ruslet 320 00. Mye nytt som girkasse og transfer med discoutvekslig. «Tyngre» femtegir. Ny vinsj, nye dempere, byttet bremser for to år siden. Allisport sin store intercooler og grenrør. Ny supervinsj og 2x100 amp batterier. Hevet 2» og 33 hjul nye i i fjor. Pumaseter og høyrygg på midtsetet foran. Sikkert mye jeg har glemt. Kjerra begynner å bli slik jeg ønsker bortsett fra at den er for kort og mangler plan. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...