Gå til innhold

Defender med taktelt leie i UK


burg

Anbefalte innlegg

Hei,

Vi skal til UK fra 25 juli til 14 august. I den forbindelse hadde vi tenkt å leie en defender med taktelt. 

Er det noen som har noen gode anbefalinger på firmaer som har noe slikt til leie? Vi flyr til Heathrow.

 

Mvh Birger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble Land Rover camping. Ikke så gærn pris heller. 2220 pund for 16 dager inkl forsikring.

Noen som har forslag på noen fine ruter som også vil passe til ei jente på 7 år?

 

Skjermbildelr.PNG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er ok så kan jeg stille spørsmålet till en gjeng med 101 eiere? 

 

Tror nok både Skotland og Wales blir nevnt, men jeg ville også anbefale vest England.  Tiden dere kommer så ville sikkert en syv  åring like en tur eller to på stranda og det finnes jo mange tradisjonelle "seaside towns", mange med kampingplasser.  Kanskje kan leiefirmmaet også komme med noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme folk her på øya. Enda ikke kommet noen konkrete forslag men en gubbe mener att vestkysten på Skottland er uutholdelig pga mygg og knott og att hvis man skal dit så må man bade unger i "Deet"... Jeg sa ingenting om Finnmark og svermene av blo-drillere som flakser rundt om kring, det er jo mulig att det er verre i Skottland selv om jeg tviler på det.  

 

"Thread" jeg startet er her: http://www.101club.org/forums/viewtopic.php?f=20&t=10360 Håper det kommer noen forslag, og tror nok det skjer men 101 gjengen er ikke så kjappe av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

imageproxy.php?img=&key=57ba99382533bc30

Da er vi på tur!

På 12.5.2018 den 20.56, 101 skrev:

Fikk napp.  27-29 juli http://kelmarshlandrovershow.com nevnes som en mulighet.  Muligens litt kommersielt.  Etter hva jeg husker mange år tilbake så er dette arrangementet stort, men da var det også på en annen plass - sikkert bare blitt enda større.  

 

IMG_20180730_200900.jpg

Endret av burg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi i Devon. 

På 12.5.2018 den 20.56, 101 skrev:

Fikk napp.  27-29 juli http://kelmarshlandrovershow.com nevnes som en mulighet.  Muligens litt kommersielt.  Etter hva jeg husker mange år tilbake så er dette arrangementet stort, men da var det også på en annen plass - sikkert bare blitt enda større.  

 

IMG_20180807_131901.jpg

IMG_20180802_140534.jpg

IMG_20180807_192024.jpg

IMG_20180807_130100.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må han ta vare på. Er ikke mange 110'ere av de igjen. 

Herlig.

Mulig 1988 Sulawesi CT?

Hadde støtten foran frontvindu da, samt samme type dørhåndtak, samt det litt snåle roofracket. 

Endret av robertsoevik
redigering
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står tdi på siden, så den må være nyere enn 1988. Da skulle den vel ha hatt kun en 2.5TD? 

Gubben har hatt den side den ble decommissioned...! Fant noe fin kornet sand i batterikassen, etter hva han forteller. 

Jeg greide å utløse brannslukkingsappartet bak i vår bil i gårkveld. Heldigvis et bitte lite ett. 

Formiddagen har gått med til å vaske bilen innvendig....! 

IMG_20180809_115841.jpg

IMG_20180809_112509.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...