Gå til innhold

Transfer LT 230 TE


Anbefalte innlegg

Det oppsto en ulyd fra under bilen, den kommer da det ikke er motstand på drivverket. En rakle lyd, varierende intensitet, noen ganger ikke merkbar, noen ganger som om det skulle bråstoppe... Jeg startet med å tappe av olje for å se etter metall spon/biter, men den var helt fin, skiftet her for litt siden. Så var det av med bakre mellomaksling, sjekket den, helt fin. Lager i kasse og lager i diff, helt fine. Tok en test tur men lyden var like ille.

Ringte Wiliam og fortalte og forklarte. Da kunne han fortelle meg at det var en kjede inni transferkassa, han sa at denne kunne bli slakk og at den derfor begynte å slå og skape rabalder inni der. Dette var nytt for meg med den kjeden. Kan ikke huske å ha lest om det her på forumet før.

Var vist mulig å bytte iflg Wiliam, så da er det vel håp. Så for meg ny kasse til 10 - 15... :wacko::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det kjede inni, er det ikke LT230-kasse vi snakker om. 

 

Hvilken bil snakker vi om?

Endret av YMK
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...