Gå til innhold

Chipping av 06 Discovery 3 2,7 TDI


Erso

Anbefalte innlegg

Go for it.

Be om å få printet ut / pdf de mappsa før og etter "justering"

Du kan jo spørre om han bruker winols til denne tuningen, og hvilken map packs han har brukt.

Jeg kjører med en slik remap på min. Funker fjell det. Tar jeg ikke feil har 06 og 05 samme motorstyrings hardware og software..

 

Mr.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, parrafin23 skrev:

Go for it.

Be om å få printet ut / pdf de mappsa før og etter "justering"

Du kan jo spørre om han bruker winols til denne tuningen, og hvilken map packs han har brukt.

Jeg kjører med en slik remap på min. Funker fjell det. Tar jeg ikke feil har 06 og 05 samme motorstyrings hardware og software..

 

Mr.P

Ok, takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuna min 2005 LR3. OBD tuning. Programera EGR ventiler samt blinda fysisk. Kan ikkje påstå at eg merka stor forskjell ,ryker litt svart ved pådrag.

Fordel å teste på rulle før og etter . Har blitt lura før med oppgitt effekt av seriøse tuningsfirma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På ‎01‎.‎05‎.‎2018 den 11.49, johndeer skrev:

Tuna min 2005 LR3. OBD tuning. Programera EGR ventiler samt blinda fysisk. Kan ikkje påstå at eg merka stor forskjell ,ryker litt svart ved pådrag.

Fordel å teste på rulle før og etter . Har blitt lura før med oppgitt effekt av seriøse tuningsfirma.

Hei, tuner kan programere vekk EGR via pc, hva er fordelen med å i tilegg blende dem mekanisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...