Andersmh Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Noen som har eller vet av en rimelig serie bil til salgs i troms/nord-nordland/sør-finnmark? Litt rust går fint, men har ikke lyst å stå sveise i flere dager :-) Quote Link to post Share on other sites
Vidar S Posted April 28, 2018 Share Posted April 28, 2018 Er det ikke en staselig exmil tilsalgs her på forumet, i Troms? Quote Link to post Share on other sites
Andersmh Posted April 28, 2018 Author Share Posted April 28, 2018 3 timer siden, Vidar S skrev: Er det ikke en staselig exmil tilsalgs her på forumet, i Troms? Tenker du på den blå 109’n? Tror ikke den e ex-mil, men har snakker me eiern om den ja Quote Link to post Share on other sites
pickup Posted April 30, 2018 Share Posted April 30, 2018 Under LMK-stafetten fikk jeg tips om et prosjekt i Tysfjord området, men det kan være mange dager med rust. Interessert? Quote Link to post Share on other sites
Andersmh Posted May 1, 2018 Author Share Posted May 1, 2018 4 timer siden, pickup skrev: Under LMK-stafetten fikk jeg tips om et prosjekt i Tysfjord området, men det kan være mange dager med rust. Interessert? Hei. Kjøpt meg en discovery1 jeg skal fikse opp i første omgang nå :-) men kanskje den blir aktuell i senere tid. Kan du sende meg pm me litt info? Quote Link to post Share on other sites
pickup Posted May 1, 2018 Share Posted May 1, 2018 Vet lite. Det var en som tipset meg om kort seriebil, ukjent alder, ukjent status og ett telefonnummer til en som het Anders. Tydeligvis halvveis med prosjekt. Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts