Gå til innhold

Streame musikk LR4


Paly

Anbefalte innlegg

Bovee 1000 - Bluetooth music interface adapter.

 

Mulig dette er kjent stoff for hard core Discovery-entusiaster men må skryte litt av dette produktet (Nei, har ikke provisjon på salg:))

 

Siden jeg ikke har ordnet meg DAB (enda) er jeg avhengig av å spille musikk fra telefon og har i lengre tid irritert meg over kabel som ligger og slenger. Med den fine plasseringen av aux-inngangen blir også kabelen sparket i stykker av ivrige smårollinger.

 

Jeg gjorde litt søk på O-store internett og fant denne duppedingsen som var beregnet på streaming til iphone-porten på LR. Tok sjansen på å bestill en via ebay.

 

I går kom den i posten. Jeg er i ryggmargen skeptisk til slike duppedingser og hater å plages. Så med relativt lave forventninger gikk jeg ned for å prøve. Men det fine med lave forventinger er at sjansen for å bli positivt overrasket er stor:) Plugget den i søkte opp på blåtann og vips så var den oppkoblet. Streamet musikk som en drøm! Til min store overaskelse fungerte også handsfree på bilen prikkfritt. Både bil og Bovee er koblet opp samtidig og når jeg ringte ble musikken skrudd av og handsfree var aktiv. Når jeg la på kom musikk tilbake. Den teknologien assa!!

 

Eneste hake er at telefon og Bovee er så ivrig at den begynner å spille fra spillelisten på telefon med en gang jeg starter bilen. Og når jeg satt på pause på telefon begynte musikken å spille igjen. Måtte pause på skjermen i bilen.

 

Festet enhet i midtkonsoll med en dobbelsidig teipbit.

 

 

Bovee.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Karemort skrev:

Har samme løsning men annet merke, funker som bare det.

 

Du kan blant annet kjøpe her: https://www.teknikmagasinet.no/produkter/lyd-o-bilde/lyd-o-videooverforinga/lyd/izound-bt03

 

 

Funker den på samme måte når telefonen ringer,? Muter ned for så å fortsette å spille etter at telefonsamtalen er ferdig?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai, så lenge var adam i paradis. Jeg betalte 1300 kr for Bovee med kabel. Kjøpt på ebay.

 

Så om den virker like bra er nok Karemort sin løsning fra teknikmagasinet desidert billigst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som sagt ikke den som jeg la linken til. 

Men skulle tro den fungerer på samme måte, men etter å ha studert specen til Bovee er jeg ikke så sikker, så det beste er vel bare å prøve man får jo levert tilbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...