G.Fuglem Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 Hva tror dere om disse på en Disco1 uten noe mer modifisering, yay or nay? https://www.ebay.com/itm/332363780462 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 En standard LR og ditto kjøring trenger sjelden mer enn standard oppsett. Når man bytter pga slitne deler er det lurt å huske at de ikke funker godt lenger som de skal og da er en oppgradering ofte ikke nødvendig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 22. april 2018 Del Skrevet 22. april 2018 De skal gå fint med dine orginale fjører. Disse demper veldig bra. Ofte vil ebay komme dårlig ut på pris fordi varene er inkludert Vat (mva) i det landet det selges fra. I butikk trekker de fra mva og du vil komme bedre ut med å handle fra butikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.Fuglem Skrevet 23. april 2018 Forfatter Del Skrevet 23. april 2018 14 timer siden, gautes skrev: En standard LR og ditto kjøring trenger sjelden mer enn standard oppsett. Når man bytter pga slitne deler er det lurt å huske at de ikke funker godt lenger som de skal og da er en oppgradering ofte ikke nødvendig. ja skjønner hva du mener, men med mye turkjøring med fullastet bil, ski, kano/kajakk, sykler, etc. tenker en oppgradering ikke er dumt heller, samt litt heving ser jo ikke stygt ut 14 timer siden, lafterolf skrev: De skal gå fint med dine orginale fjører. Disse demper veldig bra. Ofte vil ebay komme dårlig ut på pris fordi varene er inkludert Vat (mva) i det landet det selges fra. I butikk trekker de fra mva og du vil komme bedre ut med å handle fra butikk. Driver å forhandler med selger for å se hva jeg kan få til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Skrevet 23. april 2018 Del Skrevet 23. april 2018 2 timer siden, G.Fuglem skrev: samt litt heving ser jo ikke stygt ut Får ikke heving av å bytte dempere. Da må du bytte fjærer. Og bytter du til lengere fjærer, baller det på seg med bremseslanger, mellomakselkryss, radiusarmer med korreksjon... Og skal du ha mye last, er det det jo ingen fordel med en høyere bil. OME har vel bra rykte på seg, så demperne er nok bra. Du får også f.eks. KONI havy track til en rimeligere pris fra Paddocks; http://www.paddockspares.com/off-road/suspension/koni-dampers/discovery-1.html og Bilstein enda rimeligere. De har også heavy duty fjærer med standard høyde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
G.Fuglem Skrevet 23. april 2018 Forfatter Del Skrevet 23. april 2018 1 time siden, Stig skrev: Får ikke heving av å bytte dempere. Da må du bytte fjærer. Og bytter du til lengere fjærer, baller det på seg med bremseslanger, mellomakselkryss, radiusarmer med korreksjon... Og skal du ha mye last, er det det jo ingen fordel med en høyere bil. OME har vel bra rykte på seg, så demperne er nok bra. Du får også f.eks. KONI havy track til en rimeligere pris fra Paddocks; http://www.paddockspares.com/off-road/suspension/koni-dampers/discovery-1.html og Bilstein enda rimeligere. De har også heavy duty fjærer med standard høyde. Kanskje jeg blander litt nå, så på sett med fjærer på på hjemmesidene til OME, skal sjekke ut linkene du postet, men har de noe medium duty lignende? Tenker heavy duty kan bli i overkant stivt til hverdags, men kanskje ok på tur. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.