Gå til innhold

Skiver bak, umulig å montere (....hjelp). 07 D3.


hallvard

Anbefalte innlegg

Nå er det om mulig mindre hår igjen på hodet. 

Har fått av klosser, skiver og håndbrekkdeler. Så er alt skiftet og nye deler på plass, men skiva er umulig å få på. Det er ikke kjangs å få bremsebåndene nok sammen til at skiva smetter på.

Alt er gjort etter BreakBible og Hayns-litteratur. 

 

Noen som har forslag? Å dreie ut skiva har jeg lite lyst til, men det er like før..... :) 

IMG_1623.JPG

IMG_1621.JPG

IMG_1622.JPG

IMG_1620.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trange å få på .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Skruen er helt sammen, alt er som det skal. Tenkte bare at det kanskje kunne være et jungeltriks på D3. Har byttet på en del biler før, men aldri opplevd at det er så tight. Blir nok fikle-slå-lure-presse metoden... :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et lite hakk på skoene hvor det sitter en metallbit skrudd på bak. Denne må av og til files litt ned for at skoene skal gå nok sammen. Jeg har vært i samme situasjon som deg. ;)

 

Har merket av området på dette bildet:

 

 

BS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for nyttige og gode svar. Nå er alt på plass, nytt og fint. Makan til prakk med nye skiver og bånd har jeg aldri vært borti :blink:

Tok kantet på båndene med en rettsliper og satte skivene opp i dreibenken og dreide en liten skråkant og gikk over med smergelpapir.

Fila litt i sporet "trondshj" referer til, hjalp nok det også.

 

Bilen er da ikke så aller værst alikavæll.... B)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...