Gå til innhold

Styreledd P38


Svartbekk

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Fikk følgende mangel på PKK: Stor slakke i bakre styreledd høyre side.

Noen som kan hjelpe meg med å finne et nytt?

Litt vanskelig for meg, for jeg vet ikke hvordan det ser ut og jeg har ikke bilen her.

 

Hvor anbefaler dere å bestille deler ifra?

 

På forhånd takk.

 

-Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det du trenger heter Track rod.

se link:https://www.island-4x4.co.uk/track-assembly-lemforder-tiq000020g-p-4281.html

 

Siden det er høyre side du har fått feil på så kan du også velge og bare skifte kulen mener jeg.

se link:https://www.island-4x4.co.uk/track-short-lemforder-qfs000010g-p-4280.html

 

Personlig kjøper jeg alltid hele Track rod assembly, da jeg synes det er enklest og prisforskjellen ikke er ukomfortabel.

Jeg pleier å måle ut lengden på det jeg tar av og så prøve å få det nye helt likt, men ender som oftest med å måtte justere litt etter rullende test;) , aka forstillings kontroll.

Det er jo så enkelt at enten forlenger du staget for å få det bra, eller så forkorter du det... det er ikke vanskeligere enn det.

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme kommentar på EU her, jeg har ikke fått utbedret dette, men delene ligger i garasjen og venter. Jeg skifter hele track-rod'en som Brage beskriver.

Du finner forresten How to video på youtube som Rimmer Bros har postet.

 

En annen anbefaling er å kjøpe forstillingsdeler av anerkjent merke, eks Lemforder som Brage linker til.

 

Martin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Brage skrev:

Hei.

 

Det du trenger heter Track rod.

se link:https://www.island-4x4.co.uk/track-assembly-lemforder-tiq000020g-p-4281.html

 

Siden det er høyre side du har fått feil på så kan du også velge og bare skifte kulen mener jeg.

se link:https://www.island-4x4.co.uk/track-short-lemforder-qfs000010g-p-4280.html

 

Personlig kjøper jeg alltid hele Track rod assembly, da jeg synes det er enklest og prisforskjellen ikke er ukomfortabel.

Jeg pleier å måle ut lengden på det jeg tar av og så prøve å få det nye helt likt, men ender som oftest med å måtte justere litt etter rullende test;) , aka forstillings kontroll.

Det er jo så enkelt at enten forlenger du staget for å få det bra, eller så forkorter du det... det er ikke vanskeligere enn det.

 

Mvh Brage 

 

Tusen takk for hjelpen Brage!!

Da bestiller jeg fra denne nettbutikken. Regner med det er kurant siden du linker til denne :)

 

Fikk også mangel på svakt håndbrekk, kan det være så enkelt som å stramme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MartinM skrev:

Samme kommentar på EU her, jeg har ikke fått utbedret dette, men delene ligger i garasjen og venter. Jeg skifter hele track-rod'en som Brage beskriver.

Du finner forresten How to video på youtube som Rimmer Bros har postet.

 

En annen anbefaling er å kjøpe forstillingsdeler av anerkjent merke, eks Lemforder som Brage linker til.

 

Martin

 

Takk, da har jeg sett filmen :) Ser greit ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at Island4x4 tar £ 30 uansett hvor mye du kjøper. Om du trenger f eks slitedeler kan det da være fornuftig å bestille det. Da slipper du mer fraktkostnad samtidig som delene har mye lavere pris.

 

Forrige gang jeg bestilte kom det en palle på døren. Du slipper også å hente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, christianvig skrev:

Husk at Island4x4 tar £ 30 uansett hvor mye du kjøper. Om du trenger f eks slitedeler kan det da være fornuftig å bestille det. Da slipper du mer fraktkostnad samtidig som delene har mye lavere pris.

 

Forrige gang jeg bestilte kom det en palle på døren. Du slipper også å hente. 

 

Takk, da har jeg bestilt en del :)

Tok med bremsesko til håndbrekket for sikkerhets skyld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...