Gå til innhold

Luftslange inn på turbo


Fjellmann

Anbefalte innlegg

Hei. 

Er det noen som har byttet luftslangen som går inn på turboen på en D3? Jeg dreit meg kraftig ut i dag når jeg skulle flytte bilen inn i garasjen i dag. Bilen er delvis demontert i påvente av ny reg reim og olje pumpe. Jeg hadde stappet en fille ned i luftslangen for å være sikker på at ikke noe datt ned i den. Klarte å glemme hele fillen av når jeg starter bilen for å flytte den 5metet :( Fillen ble sugt inn i slangen og sitter fast der den blir mindre i diameter før turboen. Har skrudd og strevet i mange timer nå men klarer ikke å stake ut fillen for det er så trangt inne med turboen og jeg klarer ikke å få ut slangen. Må øvre bærebro demonteres for å få ut slangen? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du den på fører siden?  

Tror du kommer til med å brette til siden inner skjermen . Da burde du få løsnet slange klemmen på turbo .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gå . Har byttet mine til silikon sjanger . Litt kronglete men skal gå 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...