Gå til innhold

Serie 1 Øvre bakluke og frontstykke kjøpes


Elvehundre

Anbefalte innlegg

Hei

 

Trenger øvre bakluke til Hardtop'en på en Serie 1.

 

Ønsker meg også et frontstykke (det med hovedlykter) i god stand til en Serie 1.

 

1956-modell bil.

 

På sikt trenger jeg muligens canvas. 88-tommer.

 

Bøyler og stenger til kalesjestativ for Serie 1 er det sikkert noen som har liggende, jeg kjøper hvis noen bestemmer seg for å selge.

 

Og hvis noen skulle ha et Serie 1 pick-up-tak stående å slenge et sted så kan jeg kjøpe det. Trenger det til en Serie 1 109", eller til den nyinnkjøpte 88". Vet jo aldri hva man finner på

 

Ønsker alle en fin søndag

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Hei.

 

Sommerens delekjøperunde endte ikke opp med øvre bakluke. Mulig jeg får tak i senere, når samlivsbrudd er over og kompisen til medforumist er ferdig å flytte ut og har funnet ut hvilke deler han skal avhende.

 

I mellomtiden halvgarderer jeg, og søker på nytt etter øvre bakluke til Serie I 86 eller 88. Mulig også luke fra 107/109 passer.

 

Men, dersom noen har Serie I pickup-tak til salgs kan jeg kjøpe det.

 

For de som kjenner meg vet at jeg betaler det folk forlanger, pruter aldri på priser som selger setter, dersom jeg kjøper. Synes jeg prisen ikke samsvarer med produktet lar jeg være å kjøpe.

 

Canvas og stativ for Seri I 88/86 er også av interesse.

 

Ønsker alle en fin kveld

hilsen

Henry Arnfinn :)

 

PS!

Kort Serie I kan godt være pickup. DS

 

0CE18323-78DD-400F-8470-95ECC93A74D9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...