Gå til innhold

General Grabber X3


Brage

Anbefalte innlegg

Hei Dere.

 

Er det noen som har prøvd det nokså nye General Grabber X3, Må si jeg vurderer dette dekket litt.

Bilderesultat for general grabber X3

Hvorfor?

Vel, Jeg hadde god erfaring med General Grabber AT ko2, så tenker kanskje dette også er bra. Syntes først mønsteret så litt pinglete ut, men etter å ha studert spesifikasjonene litt nærmere, så er mønsteret akkurat like dypt som på andre Mud dekk ( eks BF goodrich MTko2 ).

Med å google litt bedre bilder av dekket, så er det også tydeligere.

 

Hvis det kvalitets messig er i samme gata som AT dekket, så må jo det bli bra.

Noen erfaringer?

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri prøvd dekket, men har slitt ut ett sett GG at. De skuffet mye. Vibrasjoner fordi de fikk trappeslitasje ytterst utpå hver side.

Disse har også stor overflate på knastene ser jeg. Ofte ender det mef slitasje i trapping.

Har et sett med Toyo mt på defenderen, og liker dem godt. Myk gummi også, men de er ikke å finne i en størrelse som går på D3 desverre.

 

Hvilke størrelser får du dette mt-dekket i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat bestilt nye GG. AT3....   vært storfornøyd med de nå utsitte AT2 dekkene, som eg har kjørt med i 4 år. 

 

Har Vurdert et sett med X3, i 17 tommers utgave, som man kan hive på når det skal lekes litt. Men det blir kanskje råflott. Eller råtøft 

Har ikke sjekket prisen på dem heller. 

 

:P:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brage skrev:

 

265x75R16  kr.1875,- hos skruvat.no, er veldig OK pris det...

Sjekk hjemdekk.no også.... eg sparte 1000kr i forhold til skruvat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...