Gå til innhold

RRC V8 fra Trondhein til Stavanger (eller Landstreff)


dolomite

Anbefalte innlegg

Før jeg handler, er det noen her som har anledning til å bringe en snau (kun blokk og topper) V8 motor fra Trondheim til Stavanger (eventuelt til Landstreffet I sommer..)

Helge Rørvik

91598276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dette "pakket" ?

Vi planlegger å reise via Trondheim til landstreffet, men må se hvor mye plass vi har. Vet mere i slutten av mnd.

Må isåfall bli på åpen tilhenger. Høyden har kanskje også litt å si, siden takteltet står på takbøyler på tilhengeren.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper å kunne dra til Landstreffet, men har en helse som er uforutsigbar. 

Men uansett kan jeg sørge for å hente motoren og pakke den inn. Burde være mulig å lagre i klubbhuset vil jeg tro, og dermed være klar til frakt når frakt melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, lafterolf skrev:

Jeg håper å kunne dra til Landstreffet, men har en helse som er uforutsigbar. 

Men uansett kan jeg sørge for å hente motoren og pakke den inn. Burde være mulig å lagre i klubbhuset vil jeg tro, og dermed være klar til frakt når frakt melder seg.

Takker myyye Lafterolf, men jeg ser at det et for involverende prosjekt, bare det å få det hjem.  Takker for innsats.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter stor pris på din gode vilje Lafterolf, men jeg taker nei.  Det er fremdeles en 6-7 timers rundtur til Marnadal og tilbake.  Jeg tror vi blåser denne av. :mellow: 

 

Jeg håper at du rekker ned til Landstreff slik at vi kan hilses..:)

 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...