Jump to content
LRforum
dolomite

RRC V8 fra Trondhein til Stavanger (eller Landstreff)

Recommended Posts

Før jeg handler, er det noen her som har anledning til å bringe en snau (kun blokk og topper) V8 motor fra Trondheim til Stavanger (eventuelt til Landstreffet I sommer..)

Helge Rørvik

91598276

Hvordan er dette "pakket" ?

Vi planlegger å reise via Trondheim til landstreffet, men må se hvor mye plass vi har. Vet mere i slutten av mnd.

Må isåfall bli på åpen tilhenger. Høyden har kanskje også litt å si, siden takteltet står på takbøyler på tilhengeren.

Edited by finnarne

Fin tur til Trondheim fra Stavanger, bare å sette seg i bilen og kjøre nordover å hente.

God tur, ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Jeg håper å kunne dra til Landstreffet, men har en helse som er uforutsigbar. 

Men uansett kan jeg sørge for å hente motoren og pakke den inn. Burde være mulig å lagre i klubbhuset vil jeg tro, og dermed være klar til frakt når frakt melder seg.

34 minutter siden, lafterolf skrev:

Jeg håper å kunne dra til Landstreffet, men har en helse som er uforutsigbar. 

Men uansett kan jeg sørge for å hente motoren og pakke den inn. Burde være mulig å lagre i klubbhuset vil jeg tro, og dermed være klar til frakt når frakt melder seg.

Takker myyye Lafterolf, men jeg ser at det et for involverende prosjekt, bare det å få det hjem.  Takker for innsats.:)

Neida, en sambygding skal til Marnadal for å levere bil. Han kan ta den med dit mot litt godtgjørelse.

Jeg setter stor pris på din gode vilje Lafterolf, men jeg taker nei.  Det er fremdeles en 6-7 timers rundtur til Marnadal og tilbake.  Jeg tror vi blåser denne av. :mellow: 

Jeg håper at du rekker ned til Landstreff slik at vi kan hilses..:)

Helge