Gå til innhold

HEFTIG rrc 88 mod fult rigga


svalbard

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst på jeep til   så jeg vurdererrrrrrr å selge rrc min 88 mod td40 som er frisert nye arb rundt om vinsjer x2 tak rails 2 nye sett hjul sommer og vinter m pigg mer info på tlf kunn  vær snill å godta det :rolleyes: høy prisklasse vinsjer og motor+ dekk alt 9,00,16 innskrevet i vognkort........... forbeholder meg å trekke den fra salg ,,,,,,,,,,, mulig det kommer bilder men bedre å ta en tur å se syns je vh Reidar 99319923

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg selger ikke for 130,,,,,,, bud over sms besvares ikke vær grei å ring :rolleyes: dette er en bil du må gjøre dei fortjent til må ha god magefølese for at den får ny eier 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte å si at denne bilen ,,,,miner meg litt om disel loken som går mellom tronheim og Bodø har vart med den meget spesiel opplevelse som bringer fram det gode smil ,,,el tog og el biler håper je at je slipper unna bilder kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den har aldri vært på salta veier kmst på bil da den vart ombygd fra v8 til td 40 er fattige 60 tusen langt mod nord er nå fluid behandla inni over alt +utapå under så da passer det med smalahåve tæl lørdags kos da er ringen slutta dere syns sikkert je driv o vingler nå men den sitter langt inne å levere fra seg men har sett på en jeep je har lyst på tror je kjøpern uansett men syns 7 biler er for mye nårn snart er 60 år og litt ødelakt i kropp og nå trodde dere je skulle si hode :wacko:men det funker fint litt ti:Pl he he god vår til dere så har du lyst på ferdig bygd bil fins muligens sjansen her nå en liten stund helt til je ombestemmmmer meg ,,,+ at kassa er gira om så je har koselige 1200 i 85 km 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎04‎.‎2018 den 10.03, svalbard skrev:

Har veldig lyst på jeep til   så jeg vurdererrrrrrr å selge rrc min 88 mod td40 som er frisert nye arb rundt om vinsjer x2 tak rails 2 nye sett hjul sommer og vinter m pigg mer info på tlf kunn  vær snill å godta det :rolleyes: høy prisklasse vinsjer og motor+ dekk alt 9,00,16 innskrevet i vognkort........... forbeholder meg å trekke den fra salg ,,,,,,,,,,, mulig det kommer bilder men bedre å ta en tur å se syns je vh Reidar 99319923

 

IMG_20180414_114021.jpg

IMG_20180414_114029.jpg

IMG_20180414_114052.jpg

IMG_20180414_114116.jpg

IMG_20180414_114137.jpg

IMG_20180414_114207.jpg

IMG_20180414_114218.jpg

IMG_20180414_114238.jpg

IMG_20180414_114039.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI vil ikke selge ut av Norge ,tror det er best jeg beholder den .får rote litt i madrasen mulig jeg finner noe der je kan kj jeep for .skulle ønske det var lettere å ha bare en bil å bruke ,kan jo itte bruke alle på en gang ,sikkert flere som har samme problem :P G od vår til dere alle fra toten 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå har jeg bestemt meg den legges på finn om 14 dager ,,,Fant ikke nok:( kr under putta til jeepen jeg vil ha ,og bil lån vil je itte ha ,,psKunn dette nye sette følger bil vis kjøp

IMG_20180414_114029.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎11‎.‎04‎.‎2018 den 10.03, svalbard skrev:

Har veldig lyst på jeep til   så jeg vurdererrrrrrr å selge rrc min 88 mod td40 som er frisert nye arb rundt om vinsjer x2 tak rails 2 nye sett hjul sommer og vinter m pigg mer info på tlf kunn  vær snill å godta det :rolleyes: høy prisklasse vinsjer og motor+ dekk alt 9,00,16 innskrevet i vognkort........... forbeholder meg å trekke den fra salg ,,,,,,,,,,, mulig det kommer bilder men bedre å ta en tur å se syns je vh Reidar 99319923     Det hender jeg er i golune faktisk såsi vær dag så vis noen forumister eller bekjente kan det bli rett så hyggelig pris til en vis grense 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, austbø109 skrev:

Det heter foresten  

one of a kind

 

Nå er jo dette forumet ingen engelsk skriftlig eksamen, ikke norsk eksamen heller for den saks skyld, synes ikke vi skal gå ned den veien der....

 

Så er det faktisk også en helt grei ord bruk, -  vi skjønner alle poenget.

og her er ett annet eksempel av ordet brukt på omtrent samme måte: https://www.thetravelinkine.com/ 

 

Svalbard kjør på, når man er så voksen som du, så skriver man som man vil.

 

Mvh Brage

 

( Hvit RRC med litt løft er riktig tøft ja.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så bra har jo fortalt en gang før at jeg er ordblind så troddde vi var ferdig med den slags dritt her inne mem neida vær snill å dritt ut folk en annen gang på åpen post bedre det en å bry seg på til salgs sia  og ja jeg kommer garantert til å fortsete med små og for mange bokstaver til glede for alle knetutter som vi kaler dom på toten god sommer;) og jeg kommer helt sikkert til å fortsete med min eneste svakhet til glede for dere som driter dere lodret ut med komentarer om alt annet en bilen:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er den åpen for nye:huh: knetutter som vil ha doning å kjøre med ,ikke innbytte kun salg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

reservert til koselig knetutt :P:)blir det itte handel nå blir den her basta bom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Knetutten fikk ikke tak i nok kr så til salgs igjen ,,men reserverer ikke mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...