Gå til innhold

Svindel?


jkjosaas

Anbefalte innlegg

Hei.. jeg beklager å måtte m si følgende men jeg var ute etter en bensinpumpe til exmilen min og spurte om dette k en tråd her på forumet... det var en beuker med id LRseries_1 som svarte. Han sa han kunne selge meg en pumpe for 1000kr. Jeg overførte disse til ham for over en måned siden og har ikke hørt ett pip etter dette... ikke ett eneste svar på noen av mld jeg har sendt og jeg meget skuffet over dette. Har noen erfsrkng med brukeren eller alternativ kontskt info? Jeg forventer å få pengene mine tilbake.. eller en fungerende pumpe i posten umiddelbart. Jeg vurderer å anmelde saken men jeg tenkte å gi ham "the benefit og the doubt" en siste gang.

 

Kjenner noen ham?

 

Mvh

John Arne

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, robertsoevik skrev:

Hei John Arne,

Dette er nok bare en forglemmelse.

Har sendt en melding.

/Rob

Takk for hjelpen.. fikk melding nå og han sender pakken i morgen. Han ga en god (personlig) grunn for ikke å ha svart.

 

1 time siden, Land Rover for alle penga skrev:

1000,- for en bensinpumpe til 2,25?

Da tror jeg du har betalt litt vel mye: https://www.famousfour.co.uk/new_parts/ff_part?part=202

Ja kanskje... men det var en iskald vinter og håpet var å få den kjapt.

 

Takk for hjelpen igjen.. skal slrttd tråden i morgen (Ville gi dere to sjangs til å ldse svaret mitt)

Mvh john arne

Endret av jkjosaas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei igjen.

 

Oppdatering: jeg har enda ikke fått pumpen (LRseries_1) har sagt at pakken ble sendt men kom tilbake... jeg sjekker posten hver dag og adressen han fikk stemte.

 

Mer enn en måned etter dette har jeg enda ikke mottat noe. Jeg har sendt ham en melding og hevet kjøpet. Jeg ba om pengene tilbake men nok en gang har jeg ikke hørt noe.

 

Rob: gidder du å sende han en mld? Jeg har ikke tlf nr. Hans.

 

Mvh

John Arne

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...