Gå til innhold

RRC ‘herringbone’ baksete kjøpes


dolomite

Anbefalte innlegg

Hei alle Forumister,

Jeg antar at det ikke er mulig å få tak i originalt skai/plast baksete til min RRC suffix A 1971..  Som plan B vil jeg se om det er mulig å få tak i et brukbart sete som passer til mine ‘herringbone’-mønster framseter.  

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tilfellet du lurer på hva ‘herringbone’ mønster er, så er det det tidlige, ensfarget gulaktige med små fiskeben lignende mønster. 

Helge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, smh skrev:

Har du hørt om baksetet ifra denne bilen fortsatt er tilsalgs.

www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=88621552

Jeg sendte han melding nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan godt stemme at trekket ikke passer på et Suffix A  rammeverk, men siden jeg mangler det originale setet så vil jeg se om jeg kan kle om et litt nyere sete til å matche framstolene som står i bilen i dag. Kunne godt tengt meg trekk fra framstol også, siden de elsosterende har rifter.

 

Jeg antar at muligheten for å få tak i et originalt plast baksete er tilnærmet null, men om det er noen der ute som har et som de ikke finner plass til så tar jeg det gjerne.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...