Gå til innhold

Defender 110 Rollcage / veltebur


AtleGotsch

Anbefalte innlegg

Selger brukt innvendig veltebur til 110 5 dør.

Lik link: http://www.safetydevices.com/expedition/products/roll-cage/Land+Rover+Defender+110+300Tdi-1994-1997-5-door-Station+Wagon/230/1805/

Det medfølger et spesialbygget gitter som sikrer deg mot gjenstander flygende fra bagasjerommet.

Tror det er mulig å overleve en rundvelt i en Defender med denne bøylen.

Vet ikke om løsningen er godkjent av SVV men jeg har vist bilen for både ordinær PKK og hos om og oppbyggingsgruppen på Risløkka uten kommentar.

Selges kr 5000.-

Må hentes i Oslo.

Atle 908 33 528

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg søker på delenummeret får jeg opp denne:

http://www.safetydevices.com/expedition/products/roll-cage/Land+Rover+Defender+110+-1983-present-4-door-Station+Wagon/230/1089/

Det tyder vel på at akkurat dette buret passer alle DEFENDER 110 STW, inkludert one-ten?

Har du noe å gå på i forhold til pris?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det buret. Løp og kjøp sier nå jeg!! Føles 1000x tryggere med gutten sittende bak der. Sjansen for å gå rundt er nå en annen historie...

tror jeg betalte noe tilsvarende for buret mitt her på forumet. Rart det ikke er solgt allerede:) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett i ly av vinterens støy om luringer på forumet. Fosen stoler tydeligvis fremdeles på forumets medlemmer. Han har overført penger for roll cagen på forhånd.

Jeg ønsker han velkommen til henting når det måtte passe han!

Atle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 års erfaring med handling her på forumet er positiv. Men hvis dette går galt er det alltid en første gang :)

(Har kanskje et tilfelle der en ikke gjør opp for seg, men kommer antakelig tilbake til den saken). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...