Gå til innhold

Felger


CamillaK

Anbefalte innlegg

Hei! Håper noen her inne kan gi meg svar :) Jeg har nylig kjøpt drømmebilen og trenger hjelp til å finne felger til sommerdekkene i lik farge/utseende som vinterfelgene. Felgene skal helst være kremfarget eller hvite som på ser på bildet. Gjerne med Land Rover logo i midten også hvis det er mulig å få tak i?? Mannen min kjøpte nye dekk uten mitt samtykke og da ble det "feil" farge på felgene som jeg ikke syntes ser så bra ut til bilen ;) 

IMG_0900.jpg

IMG_0898.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, gautes skrev:

Kremtak og kremfelger hører jo sammen.

Faktisk fra rundt 1960 en gang.

 

Står på mitt skjema når jeg en gang får byttet tak på min TD5.

 

Det skrittet "tilbake til røttene" kan jeg bekrefte ble nydelig fint, men da må det være stålfelger, ikke alu (som om det ikke var nok med SVV som forteller oss alt vi ikke kan gjøre med våre biler.. )

Endret av atau
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, pesto_trader skrev:

Jeg har planer om å lakkere alufelger hvite snart. Og det er din gamle bil Atau:P

 

Kjør på, du. Alt er lov her. Vi driver intet biltilsyn her på forumet. (personlig mener jeg uansett at limestone tak og felger, kombinert med vintage farger på bilen, passer mye bedre med stål- enn alufelger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare sett dem (Boost) i sølv. 

Gratulerer med drømmebil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 06/04/2018 den 19.26, atau skrev:

 

Kjør på, du. Alt er lov her. Vi driver intet biltilsyn her på forumet. (personlig mener jeg uansett at limestone tak og felger, kombinert med vintage farger på bilen, passer mye bedre med stål- enn alufelger)

 

Ikke at jeg har råd til det, men det finnes jo noen alufelger til Defender som ser ut som stål.. 

IMG_20180408_111115_164.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...