Gå til innhold

Tempo Corvette 1972


telindnor

Anbefalte innlegg

Er det noen som samler på/ønsker seg Corvette? Har en 1972 modell, den eneste årsmodellen med den store Tempo lykta

som er fungerende men i slitt/patinert stand. Tenkte at hun som nå er 16 skulle bruke den, men det ser vel litt dårlig ut. Dersom det er interessant gi meg gjerne et hint. Bytte i mer moderne moped er også interessant, men kun skuter/moped som «voksne» folk har hørt om fra gamle dager, ergo ikke «kina greier». Har ikke snøring på hva som egenlig er bra for tiden? Må være en lav type da frøkna ikke har så lang vei ned til bakken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ, vil ikke dattera bruke den ?

Her i huset er hverdagsmoeden til dattera en 1975 Puch M50 Cross. Eneste tilpasning er at den midlertidig er frarøvet sin vepsegule farge ved hjelp av litt Plastidip. 

Når hu får lappen gleder jeg meg til å bruke den igjen :D

 

Lykke til med salget!

0FF5BC3C-FD2F-4555-9123-2CB336B57E86.jpeg

AA272252-5380-49A2-8738-C3DEA78B0475.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...