Gå til innhold

Bærekule verktøy RRp38


Brage

Anbefalte innlegg

Hei Dere med RRp38

 

Jeg må skifte øvre og nedre bærekule på framakselen på begge sider på min RRp38 etter PKK.

Jeg skal selv bestille verktøyet til å sentrere hub mot akselhuset, verktøy nr: LRT-54-006. 

Siden dette verktøyet er nokså kostbart håpte jeg på å spare litt på kuleverktøyet, så om det var noen her inne som hadde laget seg ett effektivt verktøy til å presse ut og inn selve kulene, og om det var mulig å få låne dette.  ( mener å huske det )  

Må jo helst være i Akershus, Oslo og omegn.

Tekniske tips til å skifte selve kulene som fungerer tas også imot.

Til gjengjeld skal jeg låne bort hub sentrerings verktøyet etter bruk, til trengende i nærheten:)

 

Mvh Brage

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, fRRode skrev:

Skal ha orginal verktøyet et eller annet sted i garasjen i Oslo.

 

Ja det hadde jo vært helt supert å fått lånt. Kommer selvfølgelig å henter når,  hvor og om det passer for deg. Hvis du finner.

 

Mvh Brage 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gjerne låne det hubb sentrerings verktøyet jeg laget, er da billigere å få sendt  det tur retur med posten en å kjøpe orginal verktøyet B)

 

Med bitteliit flaks får du det med forumfrakt også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...