Gå til innhold

Erfaring overhaling kompressor l322


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette dekker ditt problem, men x8r påstår at det skal være mulig å gjøre på under en time.

 

Har brukt deres sett for Hitatchi på D4, og det gikk veldig greit. De har også gode instruksjoner.

 

https://x8r.co.uk/products/land-rover/air-suspension-repair/range-rover-l322-mk3-wabco-air-suspension-compressor-piston-ring-repair-fix-kit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg overhalte min kompressor med kit fra Bagpipingandy i dag. Bilen hadde ikke feilmeldinger men hevet seg sakte, og ville ikke gå til høyeste nivå. Nå fungerer alt helt fint. Kitet koster noen hundre på Ebay og jobben tok 1,5 time, inkludert kompressor inn og ut av bilen. Dette er dog bare for biler opp til 2004 som har Wabco kompressor tror jeg.

 

Instruksjonsvideo her: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Jeg gjorde den bagpipingandy varianten på forrige bilen, men der var kompressoren ferdig snakka. Så når du har positiv erfaring med det så tipper jeg det er verdt å sjekke ut. Her forsvant feilmeldingen forøvrig da batteriet ble byttet og feilmeldinger slettet så kompis gadd ikke reparere noe som ikke var ødelagt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...