Gå til innhold

Hovedlykt disco 3


Tobba

Anbefalte innlegg

Rydder videre:) Brukt hovedlykt disco 3 med delenummer XBC500022, jeg har fått lykta i et parti med deler så aner ingenting om den, men eska tilsier den kommer fra england så sannsynligvis fra høyrerattet bil, om det er samme lykta på venstrerattet aner jeg ikke, ikke får jeg testet den da jeg ikke har discovery 3. Hvis noen ser syn på den så kom med bud! 

https://www.finn.no/117168660

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir utfordrende å selge denne i Norge... 

Kunne trengt selve " glasset" på den, siden mine har fått noen riper og hakk..  men det sprøs på pris. 

 

Endret av oggioffshore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettsøk tilsier høyreratt : Headlamp Assembly - XBC500022 - Genuine

Product Description


Includes bulbs, bulb covers and mounting brackets, plus control module (Bi Xenon lamps only).

Specifications and additional product information
Discovery 3 - All RHD models with air suspension and halogen headlamps - RH - Quantity Required - 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, antok vel nesten det siden den kom i engelsk bruktsjappeeske, jeg forventer ikke bli rik på den, men jeg må hvertfall ha til å dekke frakt og arbeid med å sende.. er en som har vist intetesse, også for å bruke glasset, til han sa jeg 500 inkl frakt, venter på tilbakemelding!

Torbjøtn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...