Gå til innhold

Rust karosserifeste RRC


Anbefalte innlegg

Skal snart prøve å få RRCen på skilter igjen nå som den er Veteran. 

Fant ut karosserifestet på enesiden bak er rustet stykker. 

 

Hvordan er det best å få dette fikset? 

Må/burde jeg heve hele karosseriet ?

 

E5A38C44-4468-459F-AE0E-3761D1ECE101.jpeg

04C4945D-4914-49CD-869C-E2B6895BEA1B.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei koselig å se du har den .det var denne bilen som fikk mei helfrelst på:wub: rrc er ferdig nå med en makan som je har klona bare motor er litt større ,,,er det ikke mer rust en dette ville je bare slipt reint og skjært bort det som er rust og knekt en profil og sveistn på bruk papp og lag mal du trenger ikke å løfte karroserie .blir glad om du mailer bilder til meg på ...pedersen21@live.no vh Reidar på toten :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, svalbard skrev:

hei koselig å se du har den .det var denne bilen som fikk mei helfrelst på:wub: rrc er ferdig nå med en makan som je har klona bare motor er litt større ,,,er det ikke mer rust en dette ville je bare slipt reint og skjært bort det som er rust og knekt en profil og sveistn på bruk papp og lag mal du trenger ikke å løfte karroserie .blir glad om du mailer bilder til meg på ...pedersen21@live.no vh Reidar på toten :rolleyes:

 

 

Ja har hatt den lenge nå, og stått ganske mye i garasjen. Så blir kjekt å få den på veien igjen.

 

Har overhalt warn winsjen og oppgradert endel på den, og fått over ett trekk i håp om å få den godkjent

Endret av Oistein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du må ikke ha rulle på vinsj men var det ikke slig tynn som ikke bygger ut beregna på tau vinsjen din er jo bakafor fanger så det burde gå greit

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Kom meg endelig igang med å begynne å skjære bort festene.. Det er vel ingen bombe der var mere rust bak.. 

 

Spørs om det bli RR på veien til våren likevel da.. Burde vel bytte kanalen og fikse alt når man først er i gang? 

 

Så er jo det ikke så lett å komme til bak i der.. 

 

 

IMG_20190404_212204.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
På 4.4.2019 den 21.50, Oistein skrev:

Kom meg endelig igang med å begynne å skjære bort festene.. Det er vel ingen bombe der var mere rust bak.. 

 

Spørs om det bli RR på veien til våren likevel da.. Burde vel bytte kanalen og fikse alt når man først er i gang? 

 

Så er jo det ikke så lett å komme til bak i der.. 

 

 

IMG_20190404_212204.jpg

 

 

Her er det bare å bytte hel kanal, både ytre og indre. Deler får du kasta etter deg på øya - ferdig knekt, og ordna :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!

 

Til vanlig får man kjøpt alt ferdig fra øya, men i disse dager har de fleste store LR butikken på øya begynt å stenge (Gjelder paddockspares, YRM, LRdirect ++).

Får håpe at denne dritten snart går over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...