Gå til innhold

D2 automatkasse


rtin

Anbefalte innlegg

Ikke som jeg kommer på. (bortsett fra normalt verktøy, Huskerikek om det trengs, men segerring-tang er kanskje det mest spesialiserte...

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnarne. Det er fristende å prøve dette selv i carporten hjemme, med grus, :). Kan vel legge under en forskalingsplate slik at jekken blir lettere å håndtere. Har vel mindre lyst til å splitte gir og fordelingskasse - men kanskje man blir tvunget på grunn av vekten. Vi får se. Kjøpte girkasse med fordelingskasse, så jeg har vel kanskje en til overs når jobben er gjort.

WP_20180803_15_10_08_Pro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

TIDEN GÅR, men nå kan jeg endelig si at det sitter en manuell kasse i godbilen. Det gjenstår fremdeles mye arbeid. Holder nå på med pedalsettet. Har hele pedalsettet til manuell liggende, men lurer på om jeg bare kan flytte over bremse- og clutchpedalen til den braketten som sitter i bilen fra før av, samt lage hull til clutchmaster? Har som sagt "manuellbraketten" - så jeg kan fint lage en nøyaktig mal for hvor jeg skal lage hull til clutchmaster. Hva gjorde du finnarne?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var hull til det som skulle være der. Jeg beholdt den gamle bremsemasteren og gasspedalen, mulig bremsepedalen ble flyttet over, eller modifisert. Bremsemaster fra Donor-pedalsett hadde stått tomt en stund, så jeg beholdt den som jeg visste fungerte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...