Gå til innhold
LRforum
  • Bli medlem

Recommended Posts

Jeg fikk noen kommentarer på forumtreffet for dette prosjektets manglende fremdrift.  Vel, det er ganske hektiske dager på kontoret fra senvinteren til utpå sommeren og jeg får nok timer fremfor skjermen.  Jeg følte ikke noe spesielt behov for å modellere hele helgen hjemme i tillegg...  Prosjektet er ikke dødt, bare i dvale.  

En spesialmodell av P38 jeg ikke har vært klar over er "Royal Edition" som ble laget for det japanske markedet.  Muligens også bygget der.  Det eneste spesielle ser ut til å være midtkonsollen med Panasonic navigasjon.  Ellers virker det å være en HSE.  Jeg synes ikke denne konsollen er spesielt vakker men det er kanskje en idé å flytte skjermen øverst?

32936121_1639036409546334_35019218999889

Endret av Tore Kjernmoen
Skriveleif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hold på din opprinnelige ide, den blir nydelig:rolleyes:.

Japsene har ikke estetisk sans når det gjelder bil interiør, dermed kunne de akseptere denne Royal Edition som jo ser helt forferdelig ut i midtkonsollen. Synes den er skikkelig rotete, også en skjerm med plutselige sølvknapper - hva er det fornoe:huh: tok de bare en helt tilfeldig TV og klemte inn. Huff nei og nei.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med Brage, hold på ditt opprinnelige design.

Setter meg pent ned i godstolen og venter (eller egentlig finner på noe annet av de 10000 tingene på todo lista mi :D )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder også en knapp på det designet ditt, den japantingen ble liksom så feil:) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå