Gå til innhold

Spacere på Ex-mil


siglis

Anbefalte innlegg

God kveld

 

Kom til å tenke på en ting. Har jo noen relativt svære dekk liggende som jeg planlegger å sette på ex-mil'n. Har forstått det dithen at svingradiusen blir da ytterlig forværret. Men hva da med å sette på specere og å få hjula lengre ut?

 

Noen som har erfaring??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dine skjermer, så du gjør som du vil. 

Men skjermer til norsk exmil er en begrenset vare. Det ble ikke bygget så mange og det er få igjen. 

Jeg ville berget exmilskjermene og kuttet i de sivile (som det finnes nye å få kjøpt). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Fosen skrev:

Det er dine skjermer, så du gjør som du vil. 

Men skjermer til norsk exmil er en begrenset vare. Det ble ikke bygget så mange og det er få igjen. 

Jeg ville berget exmilskjermene og kuttet i de sivile (som det finnes nye å få kjøpt). 

 

Enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.3.2018 den 20.03, siglis skrev:

Da får vi se når snøen smelter og den kan graves fram fra nåværende ståsted :-). Vinkelsliper har jeg, det samme med et ekstra par med skjermer, disse er dog sivile.

 

Har en høyre fremskjerm du kan øve deg på:rolleyes::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...