Gå til innhold

Defenderen og vaskeautomaten..


Ivers

Anbefalte innlegg

Som fersk defendereier tenkte jeg å få bilen ren da..neste gang tar jeg med våtdrakt og dykkemaske. 

 

Glemte å skalke lukene foran ordentlig (ikke det at de er helt tette uansett) og strålen stod inn:lol: rant til og med ned der hvor clutchen kommer ned ved bena.  Tydeligvis ikke helt tett tak heller da det kom inn langs takluke et sted også og yret ned. Bilen ble rugget greit på av børstene, og jeg var sikker på at dørene skulle rives av og viskere og speil skulle fly veggimellom. Fikk følelsen av å sitte i en kjøttkvern:lol: skikkelig spennende var det i allefall. Og da tørkeren kom endte det med at den hengte seg opp i bakhjulet. Så ble alt stille og jeg satt der som en våt bikkje.. Ringte betjeningen, som kom ned og restartet prosedyren som gjentok hele seansen på nytt med påfølgende oppheng i hjul.. Men det ble da rent da! :lol:

 

Hva lærte jeg? at defendere skal være møkkete? Og ikke ta med frøkna neste gang  :rolleyes:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt jobb som må gjøres før den kan sauses inn i fett, men tror ikke jeg  bruker automat noe særlig mer. Fikk følelsen av å være i en lekk ubåt. :rolleyes: men slik vask er kanskje ikke optimalt for behandlet understell uansett? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...