Gå til innhold

Bolter til RRS


Anbefalte innlegg

Hei, 

De der mutrene/boltene til hjulene på bilen min er noe forbanna dritt! Mange av de er så slitne at de er så godt som umulig å få uten en hel del banning og 2-3 forskjellige kopper. Tenkte derfor jeg skulle investere i nye. Fikk høre i dag at de originale er rimelig dyre. Er det nødvendig å kjøpe originale, eller finnes det andre fornuftig kjøp å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, krokansjefen skrev:

 

Tusen takk.

 

Den der skal jeg skrive meg bak øret. Jeg har kjøpt OEM-muttere, så de har ikke vært så hakkende dyre, men de har jo akkurat samme designfeil som de orginale, så det pleier jo å gå en mutter eller tre pr sesong...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
På 19.3.2018 den 7.07, trondshj skrev:

 

Tusen takk.

 

Den der skal jeg skrive meg bak øret. Jeg har kjøpt OEM-muttere, så de har ikke vært så hakkende dyre, men de har jo akkurat samme designfeil som de orginale, så det pleier jo å gå en mutter eller tre pr sesong...

Jeg kjøpte disse for en tid tilbake. Kjempe greier. Sitter med en 4 stk reserve pga. den "låse" mutteren til felgene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...