Gå til innhold

Kjøpes: IPAD mini 2 el. 3


oggioffshore

Anbefalte innlegg

Hei

 

Sies at " " ekte mannfolk" ikke selger I- produktene sine. 

 

Men prøver alikavel. Er ute etter en brukandes ipad mini, 2 eller 3. Skal brukes til DJI app, og det sies at det er dette som fungerer best. 

Ser litt på Finn, men prisene varierer, og  eg vet ikke hva som er realistisk. 

 

Takker 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, oggioffshore skrev:

Hei

 

Sies at " " ekte mannfolk" ikke selger I- produktene sine. 

 

Men prøver alikavel. Er ute etter en brukandes ipad mini, 2 eller 3. Skal brukes til DJI app, og det sies at det er dette som fungerer best. 

Ser litt på Finn, men prisene varierer, og  eg vet ikke hva som er realistisk. 

 

Takker 

Blir mobilen for liten? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mja, eg synes kanskje en litt større skjerm gjør seg, nå bruker eg en Samsung S5, som er stabil i forhold til DJI appen, har også en 7" pad, huawei, men den stakk fruen av med. Men den så ut til å fungere tålig bra...

 Ipad 3mini retina, har kanskje en lys sterk skjerm også... hm. 

 

Tror det blir enklere å betjene div funksjoner i appen, med større skjerm 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet er noe dritt med apple er kabelen som blir dårlig. Men får du en pad så blir det jo større og bedre skjerm som du bruker :)

Artig leketøy er ihvertfall dji :)

Du har sikker sett den ene videoen på fb fra i sommer. Han bruker  Dji Mavic pro

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hvilken video Du sikter til da, eg bruker også Mavic Pro

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, knikeren skrev:

Eneste jeg vet er noe dritt med apple er kabelen som blir dårlig. Men får du en pad så blir det jo større og bedre skjerm som du bruker :)

Artig leketøy er ihvertfall dji :)

Du har sikker sett den ene videoen på fb fra i sommer. Han bruker  Dji Mavic pro

 

Satt man i bilen og filmet? Eller follow me mode type? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøvde ut follow me mode der den følger bilen. Lå vel i maks 30 km/t :) det er der den går i sirkel rundt bilen (ved Gaustatoppen) der du ser ei lang slette er jeg litt usikker på hva han brukte for der prøvde vi ut å kjøre den manuelt og follow me. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...