Gå til innhold

Sound system type i D4


mrxman

Anbefalte innlegg

Hva betyr denne koden/infoen på sound systemet i 2012 Discovery 4: 

  • BRANDED SURROUND SOUND SYS(L4)

Ordnet brukerkonto på: https://topix.landrover.jlrext.com/topix/vehicle/index# og kjørte vinnr sjekk på bilen jeg henter i neste mnd. Fikk opp masse info om bilen når den ble bygget på fabrikken, men ble ikke klok på den infoen om sound systemet i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å være altfor skråsikker så tror jeg det betyr at bilen er utstyrt med Meridian Sound system for din årgang. :)

 

Det betyr vel at du har flere høytalere enn du kan telle på fingrene, og drøyt 800w med trøkk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, trondshj skrev:

Uten å være altfor skråsikker så tror jeg det betyr at bilen er utstyrt med Meridian Sound system for din årgang. :)

 

Det betyr vel at du har flere høytalere enn du kan telle på fingrene, og drøyt 800w med trøkk. ;)

Nå ble jeg nyskjerrig. Melder selgeren :-) Kjerringa bare himler med øyan :-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Det skjedde et skifte fra HK til Meridian en eller annen gang 2011-2013 tror jeg. Men som sagt - ikke sikker på dette.

Har HK i bilen min, og det har mer enn akseptabel lyd. Er vel omtrent samme antall høytalere og omtrent like mange watt mener jeg å huske. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...