Gå til innhold

disco 2 oppgitt på verksted


sondre82

Anbefalte innlegg

har en land rover discovery 2. som jeg måtte bytte dynamo på i oktober 2017. da spurte dem om jeg sku ha en ny eller brukt. da det er en litt komplisert sak å bytte. så vi gikk for NY. for å unngå at den kanskje ryker forholdsvis fort igjen...... MEN den nye dynamoen røyk da 14 februar i år..allerde. får den da fraktet til verkstede som monterte den forje. dem skrur den ut å sender den inn som en reklamsjons sak. regner med det tar noen dager før jeg får svar tilbake.. 1 uke gikk å jeg begynner å bli en smule irritert å spør om dem har hørt noe. da dette var en hastesak. får da beskjed om at dem ikke har hørt noe enda... 2 uker går og jeg begynner å bli frustrert å irritert. å maser å maser å får svar tilbake at dem ikke har hørt noe. 3 uker går og jeg bestemmer meg da for å ringe noen tlf og leverandør osv.. da finner dem ikke saken i systemene sine. men forteller meg at en sånn sak bare tar 1 dag eller 2. å da 5 minutter etter at jeg har ringt rundt til leverandør av dynamo, og meca på kongsvinger får jeg en tlf fra skotterud motorsenter (meca skotterud) om at bilen er klar....... merkelig rart han plutselig ble klar rett etter at jeg har ringt rundt... er ikke det verksted sin jobb å ikke jeg som kunde å fikse det... bli å fornøyd etter et par heftige runder med skotterud motorsenter. reiser kona å henter bilen. møter meg på kongsvinger å det første jeg hører når jeg går ut er dette!!! video-1520955564.mp4  punkt 1 den lyden var IKKE der når jeg parkerte bilen på verksted. punkt 2 hva kan det være? kan den lyden komme av å bytte dynamoen bare.... kjenner det koker ganskje bra inni meg nå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! anbefaling INGEN å bruke skotterud motorsenter, vi bruker dem i utgangspunktet IKKE vi heller, men det var dit bilen ble fraktet da den gikk tom for strøm å dynamo måtte byttes da i oktober 2017.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o

Bare kjør tilbake og reklamer med en gang. Det er ikke en bra lyd å høre. Be de skriftlig om hva som er gjort med

bilen og hvorfor det tok så lang tid. Har du åpnet panser og kikket i motorrommet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...